archiDAY

Regulamin

§1

Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług w serwisie internetowym ArchiDAY dostępnym poprzez stronę internetową https://archiday.pl/.

  2. Usługodawcą jest Przemysław Szklarzewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "PSGROUP Przemysław Szklarzewski" z miejscem jej wykonywania w Żakowicach (95-040) przy ul. Łącznej 8A, NIP: 7181946373, REGON: 141951269, adres e-mail: info [ at ] archiday.pl, numer telefonu:+48429420287.

  3. Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:

    1. Użytkownik – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zawarcia umowy dot. Usług za pomocą narzędzi dostępnych w Serwisie. Użytkownikiem jest zarówno Konsument, jak i przedsiębiorca. Użytkownikiem jest ponadto każda osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu w celach informacyjnych,

    2. Konsument - w myśl ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - Użytkownik, który jako osoba fizyczna dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem, w rozumieniu niniejszego Regulaminu, są również przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający umowy niemające charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanych przez nich działalności. Konsumentem w rozumieniu niniejszego Regulaminu może być wyłącznie Użytkownik mający miejsce zamieszkania na terenie Unii Europejskiej,

    3. Konto Użytkownika - indywidualne konto Użytkownika w Serwisie, zawierające indywidualne dane Użytkownika oraz umożliwiające korzystanie z Usług świadczonych przez Serwis,

    4. Usługa – pełen zakres usług świadczonych elektronicznie przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników w zakresie określonym w Regulaminie. Istotę usługi stanowi umożliwienie dostępu poprzez sieć internet do Serwisu,udostępnienie narzędzia służącego oglądania transmisji z wydarzeń, spotkań, warsztatów organizowanych przez Usługodawcę i podmioty trzecie, organizowanie aktywności, wyświetlanie i porządkowanie informacji i aktualności związanych z tematyką Serwisu,

    5. Usługodawca - podmiot świadczący Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu - Przemysław Szklarzewski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "PSGROUP Przemysław Szklarzewski" z miejscem jej wykonywania w Żakowicach (95-040) przy ul. Łącznej 8A, NIP: 7181946373, REGON: 141951269, adres e-mail: info [ at ] archiday.pl, numer telefonu:+48429420287,

    6. Serwis – serwis internetowy utrzymywany przez Usługodawcę w domenie https://archiday.pl/,

    7. Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami.

  4. Istotę Usługi stanowi umożliwienie dostępu poprzez sieć Internet do Serwisu.

  5. Szczegółowe informacje o Usługach znajdują się na stronie internetowej https://archiday.pl/, jak również udostępniane są w drodze wiadomości e-mail pod adresem e-mailowym Usługodawcy.

  6. Użytkownik może kontaktować się z Usługodawcą drogą pocztową, drogą elektroniczną na poniżej wskazane adresy: info [ at ] archiday.pl, numer telefonu:+48429420287.

 

§ 2

Warunki korzystania z usług elektronicznych

Funkcjonalności Serwisu

 

  1. Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników usługi elektroniczne na podstawie umów zawieranych na odległość pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą. W ramach świadczonych usług elektronicznych Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników usługi cyfrowe.

  2. Konsumentem mogą być osoby fizyczne mające miejsce zamieszkania na terenie Unii Europejskiej.

  3. By móc korzystać z Serwisu Użytkownik spełnić musi następujące wymagania techniczne:

    1. posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu,

    2. posiadać dostęp do poczty elektronicznej,

    3. korzystać z przeglądarki internetowej (w najnowszych wersjach),

    4. korzystać z minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768, a w przypadku urządzeń mobilnych - 360 x 768,

    5. włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies.

  4. Istotę Usług stanowi umożliwienie dostępu poprzez sieć internet do Serwisu. Poprzez Serwis Usługodawca świadczy między innymi następujące rodzaje Usług:

    1. Formularze dot. danych Użytkownika,

    2. Zakładanie Kont Użytkownika,

    3. Utrzymanie Kont Użytkownika,

    4. Przeglądanie listy wydarzeń,

    5. Zapisywanie się na wydarzenia,

    6. Oglądanie transmisji i nagrań,

    7. Aktywacja i dezaktywacja usługi Newsletter / Powiadomienia,

    8. Wyświetlanie informacji kontekstowych,

    9. Promowanie partnerów,

    10. Formularz kontaktowy.

  5. Usługodawca świadczy Usługi zgodnie z opisaną w Regulaminie interoperacyjnością, kompatybilnością i funkcjonalnością rozumianą jako:

  1. funkcjonalność - zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia, pojęcie funkcjonalności odnosi się do możliwych sposobów wykorzystania treści cyfrowych lub usługi cyfrowej,

  2. kompatybilność - współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania,

  3. interoperacyjność - zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju, pojęcie interoperacyjności odnosi się do tego, czy i w jakim zakresie treści cyfrowe lub usługa cyfrowa mogą współdziałać ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innym niż sprzęt komputerowy lub oprogramowanie, z którymi treści cyfrowe lub usługi cyfrowe tego samego rodzaju są zazwyczaj używane.

  1. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi Konta Użytkownika jest nieodpłatne. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi Konta Użytkownika w tym przypadku następuje z momentem dokonania pełnego i prawidłowego zarejestrowania w Serwisie. Umowa o świadczenie Usługi Konta Użytkownika zostaje zawarta na czas nieokreślony.

  2. Zawarcie umowy o świadczenie usługi Newsletter/Powiadomienia jest nieodpłatne i następuje z momentem dokonania pełnego i prawidłowego zapisu na Newsletter/Powiadomienia poprzez Serwis. Zapis na Newsletter/Powiadomienia następuje z momentem odpowiedniego zaznaczenia wyboru w Koncie Użytkownika. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie w/w usługi w każdym czasie poprzez przesłanie stosownej wiadomości lub skorzystanie z opcji “suwaka” dostępnego w Koncie Użytkownika.

  3. W terminie 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie usługi Newslettera/Powiadomienia oraz Usługi Konta Użytkownika Użytkownik może od ww. umów odstąpić bez podania przyczyny. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Użytkownik może skorzystać, stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. 

 

§3

Rejestracja Użytkownika

 

  1. Użytkownicy dokonują rejestracji kont indywidualnych.

  2. Konta Użytkowników umożliwiają Użytkownikom korzystanie z Usług świadczonych przez Serwis.

  3. Rejestracji w Serwisie dokonuje się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Dostęp do wszystkich Usług świadczonych przez Serwis wymaga podania danych określonych w Koncie Użytkownika.

  4. Pełna rejestracja Konta Użytkownika następuje po potwierdzeniu rejestracji Konta Użytkownika poprzez kliknięcie w link przesłany w wiadomości e-mail na adres wskazany przez Użytkownika.

  5. Nie jest dozwolone podawanie danych nieprawdziwych.

  6. Nie jest dozwolone zakładanie Konta Użytkownika indywidualnego za pomocą automatu.

  7. Dokonania rejestracji Konta Użytkownika i późniejszych działań w ramach Serwisu w imieniu i na rzecz Użytkownika mogą wykonywać wyłącznie osoby uprawnione do reprezentacji Użytkownika lub posiadające stosowne uprawnienie.

  8. W razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości danych podanych przez Użytkownika, Usługodawca może wstrzymać się z założeniem Konta Użytkownika lub zawiesić funkcjonowanie Konta Użytkownika do czasu wyjaśnienia wątpliwości.

  9. Konto Użytkownika zawiera dane podane przez Użytkownika podczas rejestracji oraz podczas dalszego uzupełnienia danych w Koncie Użytkownika. W przypadku późniejszej zmiany jakichkolwiek z tych danych w czasie korzystania z Serwisu, Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie je zaktualizować, korzystając ze stosownego formularza dostępnego w Serwisie.

 

§ 4

Zasady dot. korzystania z Serwisu

 

  1. Wszelkie działania podejmowane przez Użytkowników powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.

  2. Każdy Użytkownik zobowiązuje się do:

    1. używania udostępnionych funkcjonalności i zasobów Serwisu zgodnie z celem Serwisu,

    2. przestrzegania zasad prawa i dobrych obyczajów,

    3. poszanowania praw i dóbr osobistych innych Użytkowników i Usługodawcy,

    4. niedziałania na szkodę innych Użytkowników, Usługodawcy, Serwisu i osób trzecich.

  3. Usługodawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań mających na celu zapewnienie prawidłowego, bezpiecznego, ciągłego i wolnego od błędów dostępu do Serwisu.

  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

    1. działania podejmowane przez Użytkowników,

    2. niespełnienie specyficznych wymagań Użytkownika, innych niż wynikające z ogólnego założenia Serwisu, 

    3. błędy, nieprawidłowości i wady dotyczące treści zamieszczanej przez podmioty trzecie,

    4. przejściowe techniczne błędy zaistniałe w trakcie działania Serwisu.

  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane przez osoby trzecie, które dostały się do Serwisu wykorzystując w celu uzyskania dostępu poprawne dane (login i hasło) Użytkownika.

  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wszelkie inne skutki wywołane ujawnieniem przez Użytkownika osobie trzeciej swojego hasła lub loginu.

  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zakłócenia działania Serwisu spowodowane problemami technicznymi w sprzęcie komputerowym oraz oprogramowaniem, z którego korzysta Użytkownik, a także awarią sieci Internet, siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich, które uniemożliwiają Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.

  8. W przypadku zawiadomienia o dostępie do Serwisu osoby nieuprawnionej Usługodawca podejmie natychmiastowe kroki w celu zabezpieczenia zgromadzonych danych.

  9. Usługodawca przeprowadzać będzie regularne tworzenie kopii zapasowych danych umieszczonych w Serwisie, w celu zminimalizowania ryzyka utraty danych poprzez działanie osób nieuprawnionych lub błędy techniczne w funkcjonowaniu.

  10. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w Konto Użytkownika w celu usunięcia nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu, zakłóceń w funkcjonowaniu Konta bądź w celu dokonania ulepszeń i rozszerzenia zakresu Serwisu.

  11. Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian w Serwisie, w związku z prowadzonymi pracami nad ulepszaniem i modernizacją Serwisu. W szczególności Usługodawca ma prawo do zmiany funkcjonalności Serwisu. Informacje o zmianach funkcjonalności Serwisu będą przekazywane Użytkownikowi w sposób określony w Regulaminie.

  12. Całkowicie zabronione jest i stanowi naruszenie Regulaminu, zamieszczanie w Serwisie treści zawierających zapisy i materiały sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, a w szczególności treści pornograficznych, wulgarnych, zniesławiających, obrażających uczucia religijne, wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, propagujących naruszenie praw autorskich, piractwo komputerowe, upowszechniających techniki łamania danych, wirusy oraz wszelkich innych, podobnych w treści i działaniu materiałów.

  13. Konto Użytkownika, który nagminnie zamieszcza lub przekazuje treści niezgodne z prawem, niezgodne z niniejszym Regulaminem bądź treści naruszające dobra osobiste innych osób może zostać zablokowane lub usunięte przez Usługodawcę.

 

§ 5

Odpowiedzialność Usługodawcy
wobec Konsumenta mającego miejsce zamieszkania na terenie Unii Europejskiej za niezgodność towarów i usług z umową

 

  1. Niniejszy paragraf określa zasady odpowiedzialności wyłącznie wobec Konsumenta za niezgodność treści i usług z umową.

  2. Usługodawca zobowiązany jest do świadczenia usług i treści cyfrowych zgodnych z umową. Usługodawca ma prawny obowiązek świadczenia usług bez wad.

  3. Zasady dotyczące odpowiedzialności Usługodawcy wobec Konsumenta z tytułu umów o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej reguluje Rozdział 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  4. W zakresie reklamacji Konsument może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. za brak zgodności towaru z umową sprzedaży.

  5. Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności ich:

    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji,

    2. przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Usługodawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Usługodawca zaakceptował,

  6. Ponadto treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, aby mogły zostać uznane za zgodne z umową, muszą:

    1. nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,

    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz treści w reklamie lub na etykiecie,

    3. być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać

    4. być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Konsumentowi przez Usługodawcę przed zawarciem umowy. 

  7. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane.

  8. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności towaru cyfrowego lub usługi cyfrowej z umową istniejący w chwili dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Przed upływem powyższego terminu Konsument może powiadomić Usługodawcę o stwierdzeniu wady wysyłając stosowną wiadomość za pośrednictwem jednego z kanałów komunikacji, o których mowa w §1 ust. 6.

  9. Konsument nie jest związany powyższymi sposobami składania reklamacji. Może on złożyć zgłoszenie reklamacyjne w dowolny sposób.

  10. Usługodawca potwierdza wpływ reklamacji.

  11. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Usługodawca informuje o tym fakcie wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

  12. Jeżeli Usługodawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację Konsumenta i jego żądanie.

  13. Konsument ma obowiązek współpracować z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych (w tym przykładowo przy zastosowaniu komunikacji e-mailowej, telefonicznej, poprzez przesłanie wymaganych printscreenów), w celu ustalenia, czy brak zgodności treści lub usługi cyfrowej z umową wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta.

  14. Konsument jest uprawniony do zgłoszenia uwag dotyczących wszelkich nieprawidłowości działania Serwisu w przeciągu 14 dni od wystąpienia nieprawidłowości. Uwagi takie powinny zostać złożone drogą wiadomości e-mail wysłanej na adres  Opis zaistniałej nieprawidłowości powinien umożliwiać Usługodawcy identyfikację problemu i jego naprawę.

  15. Wszystkie ewentualne błędy w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i informacje o działaniu Serwisu, a także naruszenia Regulaminu należy zgłaszać Usługodawcy drogą elektroniczną.

§ 6

Odpowiedzialność Usługodawcy
wobec podmiotów innych niż określone w §5

 

  1. Niniejszy paragraf określa zasady odpowiedzialności wobec Użytkowników niebędących Konsumentami.

  2. Odpowiedzialność z tytułu realizacji umowy, świadczenia usług oraz z tytułu rękojmi wobec Użytkowników niebędących Konsumentami jest wyłączona w całości, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie. Wyłączona zostaje odpowiedzialność zarówno za szkodę (damnum emergens) jak i utracone korzyści (lucrum cessans).

  3. Użytkownik jest uprawniony do zgłoszenia uwag dotyczących wszelkich nieprawidłowości działania Serwisu w przeciągu 14 dni od wystąpienia nieprawidłowości. Uwagi takie powinny zostać złożone drogą wiadomości e-mail wysłanej na adres info [at] archiday.pl. Opis zaistniałej nieprawidłowości powinien umożliwiać Usługodawcy identyfikację problemu i jego naprawę.

  4. Wszystkie ewentualne błędy w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i informacje o działaniu Serwisu, a także naruszenia Regulaminu należy zgłaszać Usługodawcy drogą elektroniczną.

§ 7

Ochrona danych osobowych

 

  1. Dane Użytkowników będą wykorzystane wyłącznie w celu, w jakim zostały udostępnione i Usługodawca zobowiązuje się nie ujawniać ich osobom trzecim, o ile przepisy powszechnie obowiązujące nie stanowią inaczej.

  2. Szczegółowe regulacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności, dostępnym na Stronie internetowej. 

 

§ 8

Zmiany Regulaminu

Zmiany Usługi

 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie, z istotnych powodów, w szczególności ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub techniczne i organizacyjne zmiany w sposobie realizacji Usług, a także w przypadku zmiany prawnej organizacji działalności Usługodawcy. 

  2. O zmianach oraz ich treści Usługodawca poinformuje Użytkowników na 30 dni przed ich wprowadzeniem. Informacja zostaje przekazana Użytkownikowi poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres podany podczas rejestracji. 

  3. Użytkownik wyraża zgodę na zmianę Regulaminu poprzez zaznaczenie w Koncie Użytkownika odpowiedniego okienka pod tekstem informującym o zmianie Regulaminu.

  4. W przypadku niewyrażenia zgody na zmianę Regulaminu Użytkownik uprawniony do wypowiedzenia Umowy w terminie 30 dni od poinformowania o zmianie Regulaminu.

  5. W przypadku niepodjęcia przez Użytkownika żadnych z w/w działań, z upływem 30 dni od dnia doręczenia informacji o zmianie Regulaminu, zmiany zaczynają Użytkownika obowiązywać tak, jakby zaakceptował zmiany Regulaminu w trybie określonym w niniejszym paragrafie. 

  6. W przypadku umowy zawartej z Konsumentem posiadającym miejsce zamieszkania na terenie Unii Europejskiej i niebędącym przedsiębiorcą:

    1. Usługodawca jest uprawniony do dokonania zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową. Przyczyny uzasadniające taką zmianę są następujące:

      1. zmiany w przepisach obowiązującego prawa,

      2. techniczne i organizacyjne zmiany w sposobie realizacji Usług

      3. w przypadku zmiany prawnej organizacji działalności Usługodawcy

    2. Usługodawca nie może dokonać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób jednorazowy. 

    3. Wprowadzenie zmiany w Usłudze nie będzie wiązać się z kosztami po stronie Konsumenta.

    4. Usługodawca ma obowiązek poinformować Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie. Jeżeli zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Konsumenta do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystanie z nich, Usługodawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie do wypowiedzenia umowy.

    5. W przypadku, o którym mowa powyżej, Konsument może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia, w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.

    6. Konsument jest uprawniony do wypowiedzenia umowy w każdym czasie poprzez usunięcie Konta Użytkownika.

 

§ 9

Aktualizacje

 

  1. Usługodawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Usługi z umową, a Konsument powinien wówczas zainstalować te aktualizacje w rozsądnym czasie, w szczególności w terminie wskazanym przez Usługodawcę.

  2. Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Usługodawca zgodnie z ust. 1 powyżej, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Usługi z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:

    1. poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania,

    2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Usługodawcę.

 

§ 10

Pozasądowe sposoby rozwiązania sporów

 

  1. W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z korzystaniem z Serwisu, Konsument niebędący przedsiębiorcą ma możliwość skorzystania z pomocy następujących instytucji przed wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym:

    1. skorzystanie ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy sprzedaży;

    2. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu;

    3. zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.

  2. Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

§ 11

Postanowienia końcowe

 

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,  i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawem właściwym dla umów zawieranych z Konsumentami jest prawo polskie, chyba, że prawo właściwe dla miejsca zamieszkania Konsumenta reguluje jego uprawnienia w sposób korzystniejszy dla Konsumenta. Prawem właściwym dla umów zawieranych z Użytkownikami niebędącymi Konsumentami jest prawo polskie.

  2. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Użytkownikiem niebędącym Konsumentem jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

  3. Regulamin obowiązuje od dnia 17 marca 2025 roku.




Załącznik 1

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat: ……….

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy dotyczącej  następujących usług  ……………………………

- Powód odstąpienia od umowy (opcjonalne) ………………….

- Data zawarcia umowy………………. 

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)………………………………………………

- Adres konsumenta(-ów)……………………………………………………

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

 

 

Regulamin usług cyfrowych

Celem niniejszego dokumentu jest wdrożenie postanowień oraz wytycznych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), a także Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniającą dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta.

 

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Celem niniejszego dokumentu jest dostosowanie serwisu internetowego “ArchiDAY” działającego pod adresem internetowym: https://archiday.pl/, do wytycznych i postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).

  2. Właścicielem serwisu internetowego, o którym mowa w ust. 1, jest Przemysław Szklarzewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "PSGROUP Przemysław Szklarzewski" z miejscem jej wykonywania w Żakowicach (95-040) przy ul. Łącznej 8A, NIP: 7181946373, REGON: 141951269 adres e-mail: adres e-mail: info [ at ] archiday.pl, numer telefonu:+48429420287.

  3. Pojęcia użyte w niniejszym dokumencie oznaczają: 

  1. DSA - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych),

  2. Omnibus - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), a także Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniające dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta,

  3. Platforma - serwis internetowy “ArchiDAY”’ znajdujący się pod adresem internetowym: https://archiday.pl/ wraz z podstronami. 

  4. Polityka prywatności - polityka prywatności Platformy dostępna pod adresem internetowym: https://archiday.pl/,

  5. Regulamin - regulamin świadczenia usług dostępny pod adresem internetowym: https://archiday.pl/,

  6. Regulamin DSA - niniejszy regulamin, 

  7. Usługodawca - Przemysław Szklarzewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "PSGROUP Przemysław Szklarzewski" z miejscem jej wykonywania w Żakowicach (95-040) przy ul. Łącznej 8A, NIP: 7181946373, REGON: 141951269 adres e-mail: info [ at ] archiday.pl, numer telefonu:+48429420287,

  8. Użytkownik - osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych), prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Platformy. Użytkownikiem może być zarówno osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, jak i przedsiębiorca.

  1. Regulamin DSA stanowi załącznik do Regulaminu. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu DSA z Regulaminem, pierwszeństwo mają postanowienia Regulaminu. 

§ 2
Treści niedozwolone

  1. Użytkownik nie może wprowadzać, umieszczać, udostępniać, rozpowszechniać lub w jakiejkolwiek innej formie rozpowszechniać za pomocą Platformy treści, które:

  1. zawierają elementy sprzeczne z prawem,

  2. naruszają dobre obyczaje,

  3. naruszają prawa osób trzecich, a w tym w szczególności prawa własności intelektualnej, 

  4. zawierają wulgaryzmy lub jakiekolwiek treści nieprzeznaczone lub szkodliwe dla osób niepełnoletnich,

  5. zawierają treści dyskryminujące, obraźliwe, rasistowskie lub nawołujące do nienawiści, 

  6. zawierają dane osobowe osób trzecich, 

  7. zawierają linki do stron internetowych niedotyczących Platformy lub niezwiązanych w żaden sposób z usługami świadczonymi przez Usługodawcę.

  1. Użytkownik, działając za pośrednictwem Platformy, może umieszczać na nich opinie lub uwagi dotyczące usług świadczonych za pomocą Platformy, z zastrzeżeniem postanowienia zawartego w ust. 3. 

  2. Użytkownik nie może zamieszczać na Platformie opinii, o których mowa w ust. 2, które mają cechy treści, o których mowa w ust. 1, oraz które:

    1. wprowadzają lub mogą wprowadzić ich odbiorców w błąd, 

    2. dotyczą towarów lub usług, które nie zostały przez niego nabyte lub z którymi Użytkownik nie miał styczności, 

    3. zostały umieszczone na Platformie w zamian za wynagrodzenie. 

  1. Usługodawca ma prawo do usunięcia zamieszczonych na Platformie treści, o których mowa w ust. 1, lub opinii, o których mowa w ust. 3, (dalej razem łącznie: “Treści niedozwolone”) lub prawo do odmowy ich publikacji. 

§ 3
Procedura zgłaszania treści niedozwolonych

  1. Każdy może poinformować Usługodawcę o zamieszczeniu lub rozpowszechnianiu Treści niedozwolonych za pomocą Platformy w następujący sposób:

    1. drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: info [ at ] archiday.pl,

    2. drogą telefoniczną poprzez wykonanie połączenia na numer telefonu: +48429420287, 

    3. drogą listowną poprzez wysłanie tradycyjnego listu na wskazany adres: "PSGROUP Przemysław Szklarzewski", Żakowice (95-040), ul. Łączna 8A.

  1. Usługodawca ma prawo do samodzielnego analizowania treści i opinii zamieszczanych i udostępnianych na Platformie oraz weryfikowania ich pod względem tego, czy nie stanowią one Treści niedozwolonych. Na Usługodawcy nie ciąży jednak obowiązek podejmowania tego rodzaju czynności. 

  2. Usługodawca nie prowadzi zautomatyzowanej weryfikacji treści oraz opinii pod względem tego, czy nie stanowią one Treści niedozwolonych.

  3. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać co najmniej:

    1. imię i nazwisko osoby zgłaszającej, 

    2. dane kontaktowe (np. adres e-mail), 

    3. wskazanie treści, które osoba zgłaszająca uważa za Treści niedozwolone (np. link do tych treści). 

§ 4
Mechanizm weryfikacji i moderacji treści niedozwolonych

  1. Usługodawca weryfikuje wszelkie zgłoszenia o zamieszczeniu lub rozpowszechnianiu Treści niedozwolonych za pomocą Platformy, o których mowa w § 3 ust. 1 (dalej jako: “Zgłoszenie”). 

  2. Usługodawca, w sytuacji posiadania dostępu do treści, o których mowa w Zgłoszeniu, po otrzymaniu Zgłoszenia ma prawo do ograniczenia dostępności do treści lub opinii, których Zgłoszenie dotyczyło. 

  3. Weryfikacja Zgłoszenia następuje niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od jego otrzymania przez Usługodawcę. 

  4. Decyzja dotycząca tego, czy zgłoszone treści lub opinie mogą zostać zakwalifikowane jako Treści niezadowolone, nie jest podejmowana w sposób zautomatyzowany. 

  5. Usługodawca ma prawo do skontaktowania się z Użytkownikiem, który rozpowszechnił treści lub opinie, których dotyczyło Zgłoszenie, przed podjęciem decyzji. 

  6. Usługodawca, po uznaniu, że dana treść lub opinia może zostać zakwalifikowana jako Treść niedozwolona, ma prawo podjąć decyzję o:

    1. ograniczeniu w zakresie widoczności określonych treści lub opinii, w tym o ich usunięciu, uniemożliwianie dostępu do nich lub ich depozycjonowaniu;

    2. zawieszeniu, zakończeniu lub innym ograniczeniu płatności pieniężnych; 

    3. zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia usługi na rzecz Użytkownika w całości lub w części; 

    4. zawieszeniu lub zamknięciu konta Użytkownika.

7.         Usługodawca informuje Użytkownika oraz osobę dokonującą Zgłoszenia o decyzji, która została podjęta, o której mowa w ust. 6. Usługodawca przesyła im treść decyzji wraz z uzasadnieniem. 

8.         W przypadku otrzymania nakazu od uprawnionego organu sądowego lub administracyjnego Usługodawca ma obowiązek podjęcia działań w nim określonych lub udzielenia wskazanych w nim informacji. 

9.         Usługodawca, o ile jest to zgodne z prawem, poinformuje Użytkownika, którego nakaz, o którym mowa w ust. 8, dotyczy, o otrzymaniu nakazu od uprawnionego organu sądowego lub administracyjnego w terminie w nim wskazanym lub, jeżeli takiego terminu nie wskazano, najpóźniej w chwili podjęcia przez Usługodawcę działań wskazanych w wezwaniu. 

10.      W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast poinformuje o swoim podejrzeniu właściwe organy ścigania lub organy sądowe i przekaże wszystkie dostępne informacje na ten temat.

11.      Usługodawca ma prawo zawieszenia na okres 3 miesięcy i po wydaniu uprzedniego ostrzeżenia świadczenia usług na rzecz Użytkownika, który często przekazuje Treści nielegalne. 

12.      Usługodawca ma prawo zawiesić na okres 3 miesięcy i po wydaniu uprzedniego ostrzeżenia rozpatrywanie Zgłoszeń oraz skarg, o których mowa w § 5, przez osoby lub podmioty dokonujące często oczywiście bezzasadnych Zgłoszeń lub przez skarżących wnoszących często oczywiście bezzasadne skargi.

§ 5
Procedura odwoławcza

  1. Użytkownik, którego dotyczy decyzja, o której mowa w § 4 ust. 6, lub osoba, która przesłała Zgłoszenie, które zostało uznane za bezzasadne lub w wyniku którego została podjęta decyzja, mają prawo do odwołania się od decyzji Usługodawcy w terminie 6 miesięcy od podjęcia decyzji. Użytkownik lub ww. osoba mogą wnieść do Usługodawcy skargę na decyzję w następujący sposób:

    1. drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: info [ at ] archiday.pl,

    2. drogą telefoniczną poprzez wykonanie połączenia na numer telefonu: +48429420287, 

    3. drogą listowną poprzez wysłanie tradycyjnego listu na wskazany adres: "PSGROUP Przemysław Szklarzewski", Żakowice (95-040), ul. Łączna 8A.

  1. Usługodawca rozpatruje skargę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. 

  2. W wyniku skargi Usługodawca ma prawo do podjęcia decyzji o:

    1. utrzymaniu wcześniejszej decyzji, 

    2. uchyleniu wcześniejszej decyzji w części, w stosunku do niektórych treści lub opinii, 

    3. uchyleniu wcześniejszej decyzji w całości. 

  1. Użytkownikowi oraz osobie, która dokonała Zgłoszenia, nie przysługuje skarga na decyzję wydaną w sposób określony w ust. 3. Podmioty te mogą jednak skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, o których mowa w art. 21 DSA. Powyższe nie ogranicza praw ww. osób do sądowego dochodzenia roszczeń przeciwko Usługodawcy. 

 

§ 6
Dane osobowe

  1. Usługodawca jest administratorem danych osobowych Użytkownika lub osoby przesyłającej Zgłoszenie.

  2. Usługodawca przetwarza dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko oraz adres e-mail, oraz wszelkie inne dane udostępnione przez Użytkownika lub osobę przesyłającą Zgłoszenie w związku z zgłoszeniem treści niedozwolonych, zgodnie z treścią § 4. 

  3. Podstawą do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w ust. 2, jest uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest konieczność weryfikowania Zgłoszeń i skarg, o których mowa w  § 5, oraz zabezpieczenie się przed ewentualnymi roszczeniami. 

  4. Dane osobowe, o których mowa w ust. 2, przetwarzane będą przez okres niezbędny do weryfikacji i rozpatrzenia Zgłoszenia lub skargi, o której mowa w § 5. 

  5. Szczegółowe postanowienia i informacje, a w tym klauzula informacyjne, dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę zawarte są w Polityce Prywatności. 

§ 7
Język kontaktu

Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą w sposób określony w § 5 w następujących językach:

  1. język polski, 

  2. język angielski.

§ 8

Punkt kontaktowy

  1. Usługodawca wyznacza następujący punkt kontaktowy umożliwiający Użytkownikom bezpośrednią i szybką komunikację z Usługodawcą. Kontakt z punktem kontaktowym może nastąpić w następujący sposób:

    1. drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: info [ at ] archiday.pl,

    2. drogą telefoniczną poprzez wykonanie połączenia na numer telefonu: +48429420287, 

    3. drogą listowną poprzez wysłanie tradycyjnego listu na wskazany adres: "PSGROUP Przemysław Szklarzewski", Żakowice (95-040), ul. Łączna 8A

  1. Punkt kontaktowy, o którym mowa w ust. 1, jest również punktem kontaktowym właściwym dla kontaktu z organami, o których mowa w art. 11 DSA.

 

§ 9
Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy DSA. 

  2. Regulamin obowiązuje od dnia 17 marca 2025 r.

 

Partner strategiczny

Star Training Center to innowacyjne centrum, które łączy edukację, praktykę i kreatywne podejście do produktów branży wnętrzarskiej.


Integrując cztery żywioły – ogień, wodę, powietrze i ziemię –tworzy wyjątkową przestrzeń dla architektów, wykonawców i dystrybutorów, gdzie natura i innowacja spotykają się w harmonii.


Centrum oferuje różnorodne strefy, w tym szkoleniową, ekspozycyjną, outdoorową, laboratoryjną i produkcyjną, co umożliwia kompleksowe podejście do nauki i rozwoju.


Współpracując z renomowanymi markami, Star Training Center organizuje specjalistyczne szkolenia, dostosowane do potrzeb architektów, projektantów, wykonawców oraz innych profesjonalistów z branży kreatywnej i marketingowej.


Jako strategiczny partner archiDAY, Star Training Center aktywnie wspiera rozwój i edukację w sektorze architektury i designu, stając się nową jakością spotkań branżowych.


Zobacz więcej

Partner główny
Partner wspierający
Logo
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
O nas
archiDAY to seria wydarzeń branżowych dla architektów, projektantów i dekoratorów wnętrz.
Bądź na bieżąco!

Footer Background